تودیع جوانپور و معارفه سید محمدحسین آل هاشم با حضور صالحی امیری در تبریز

پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 

 

 پایگاه صاعقه::صالحی امیری، رئس کتابخانه ملی و مرکز اسناد ایران فردا با حضور در تبریز در آیین تکریم و معارفه روسای سابق و جدید مرکز اسناد شمالغرب شرکت می کند.

به گزارش  پایگاه اطلاع رسانی صاعقه به نقل از پایگاه خبری عقاب نیوز   ، فردا سه شنبه با حضور صالحی امیری، رئیس کتابخانه ملی ایران،آیین تودیع و معارفه مدیر مرکز اسناد شمالغرب کشورمان در تبریز برگزار می شود.

این آیین که از ساعت ۹ صبح در محل خانه فرهنگ تبریز برگزار می شود؛ شاهد تکریم از عزیز جوانپور، مدیر سابق مرکز اسناد شمالغرب کشورمان بوده و سید محمد حسین آل هاشم حکم خود را دریافت می دارد.

سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران نهادی است که وظیفه جمع آوری، نگهداری و پژوهش اسناد تاریخی را بر عهده داشته و یکی از شعبات منطقه ای آن در شهر تبریز مستقر است.

جوانپور که پیش از انتصاب به عنوان رئیس مرکز اسناد شمالغرب ریاست واحدهای تبریز و علوم تحقیقات تبریز دانشگاه آزاد اسلامی را در کارنامه داشته است؛ اخیرا به عنوان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تجمیع شده ارومیه منصوب شده است.

این دومین سفر صالحی امیری به تبریز پس از انتصاب به عنوان رئیس کتابخانه ملی ایران است. وی پیش از این همزمان با برگزاری نمایشگاه کتاب استانی با حضور در تبریز جلساتی با استاندار آذربایجان شرقی و شهردار تبریز در رابطه با تامین محل مناسبی برای استقرار بخش های مخزن و کتابخانه های تخصصی مرکز اسناد داشت.

گفتنی است علی رغم انتشار خبرهایی درباره برگزاری این برنامه در روز جاری، انزابی مسئول روابط عمومی این نهاد فرهنگی زمان برگزاری آیین تودیع و معارفه را صبح فردا اعلام کرد.


این صفحه را به اشتراک بگذارید